کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317897 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل در اندیشه ساخت یک نرم‌افزار پیام‌رسان دیگر

به گزارش سافت گذر، گوگل می‌خواهد یک نرم‌افزار پیام‌رسان جدید تولید کند که بیشتر به درد شرکت‌های تجاری خواهد خورد زیرا چندین اپلیکیشن را در قالب یک برنامه در اختیار افراد قرار خواهد داد. گفته می‌شود در این نرم‌افزار، ترکیبی از جیمیل (برای ارسال ایمیل)، گوگل درایو (فضای ذخیره‌ساز ابری)، Hangouts Chat (جهت ارسال پیام) و Hangouts meet (جهت برقراری تماس ویدیویی) وجود خواهد داشت. ضمن اینکه، اگرچه قرار است تقویم گوگل نیز در این برنامه به کار گرفته شود ولی برای استفاده، باید اپلیکیشن مذکور اجرا گردد.

گوگل نرم‌افزار اپلیکیشن Slack مایکروسافت

 

توماس کوریان، مدیرعامل بخش حافظه ابری گوگل مدعی شده که این نرم‌افزار عضوی از خانواده G Suite خواهد بود و در میانه‌های ماه ژانویه امسال نیز با فروشندگان فعال جلسه‌ای داشته است. این سرویس پیام‌رسان جدید به وسیله یک اپلیکیشن موبایلی در اختیار شرکت‌ها قرار خواهد گرفت و مشخص نیست آیا قرار است ورژن مبتنی بر وب آن نیز تولید شود یا خیر.

دو نفر که در مورد این برنامه گوگل اطلاعات کافی داشتند، ادعا کرده‌اند که گوگل می‌خواهد با توسعه این اپلیکیشن با برنامه‌های مشابه تولید شده توسط مایکروسافت یعنی Slack به رقابت به پردازد. البته این شرکت برنامه‌های متنوعی برای کمپانی‌های مختلف تجاری دارد اما نبود رقیب جدی برای Slack را کاملاً احساس می‌کند.

در گزارش دیگری آمده که تیم G Suite به صورت خصوصی در حال تولید برنامه‌های مخصوص مشتریان و تجارت‌های مختلف است. با توجه به اینکه این نرم‌افزار بیشتر به درد صاحبان کسب و کار می‌خورد، بعید است همه افراد بتوانند از آن استفاده کنند. در حال حاضر هنوز مشخص نشده این محصول جدید گوگل چه زمانی منتشر می‌شود.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46200 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/11/10 تعداد مشاهده: 1565
سافت گذر